Graaf Floris V weg 32-57 Hollandsche Rading

Vraagprijs € 225.000 k.k.

Licht en sfeervol recreatiehuisje in het groen

Wat een fijne ontdekking, dit perfect onderhouden boshuisje verscholen in het groen. Vanaf het pad zie je het nauwelijks, maar eenmaal door de poort waan je je in een klein paradijs waar het elk jaargetijde mooi en begroeid is. Dat komt goed uit, want op deze heerlijke plek kun je het hele jaar door vrijuit recreëren.

Zelfs op donkere dagen is het hier licht en sereen, in het knusse en liefdevol ingedeelde huisje met houtkachel. Centrale verwarming is er natuurlijk ook. Bovendien zijn wanden, vloer én plafond een paar jaar geleden opnieuw geïsoleerd, en de buitengevels bekleed met warm gebeitst hardhout. Op de vloer binnen ligt kurk dat heerlijk aan je voeten voelt; verder is de binnenkant afgewerkt met fris populierenhout.

Alles voelt hier nieuw en fijn. Maar hoe mooi het ook is, toch trekt je blik telkens weer naar buiten. Want waar je ook kijkt door de vele ramen, overal zie je groen. In de tuin rondom met twee fijne terrassen, een grote krulhazelaar, laurierhaag, zomerbloeiers en groenblijvers en een tuinkachel voor de late avonden, vind je vanzelf rust. En eenmaal in je knusse tweepersoons slaaphoek hoor je de uilen, die elk jaar een nestje maken op het park, en slaap je in op het ruisende geluid van de oude eikenbomen.

Al met al een heerlijke plek, waar je de komende jaren niets aan hoeft te doen. Alleen maar genieten!

De Egelshoek

Het vriendelijke en sfeervol recreatiepark De Egelshoek ligt aan de rand van Het Groene Hart en ’t Gooi. De grote bomen, diversiteit aan beplanting en de verschillende soorten huisjes zorgen voor een uniek karakter. Als je het park uitloopt, steek je de weg over en ben je in het bos.

Voor de kleintjes is er een speeltuin en een peuterbadje. Ook is er een dierenweitje. Grotere kinderen kunnen naar het basketbalveld of een ijsje kopen in het restaurant. Parkeren is mogelijk op de parkeerplaats vooraan het park.

Als eigenaar van huis en grond ben je lid van de Vereniging van Eigenaren (VvE) en heb je stemrecht op de Algemene Ledenvergadering.

Hollandsche Rading is een groen lintdorp in bosrijk gebied, waar je - ook met de hond - heerlijk kunt wandelen. Binnendoor ben je zo in Hilversum en de belangrijke uitvalswegen zijn eveneens vlakbij. Bovendien ligt het NS-station met P+R op loopafstand, evenals een paar leuke restaurants. Voor de dagelijkse boodschappen kun je prima terecht in het nabijgelegen Loosdrecht of in de delicatessenwinkel in Maartensdijk.

Begane grond

Via de openslaande deuren aan de voorkant sta je direct in de living met open keuken, tweepersoons slaaphoek en ladder naar een kleine vide, waar je ook kunt slapen. Vanuit de living geven twee deuren je toegang tot nog een eenpersoons-slaapkamer en een badkamer met inloopdouche, wastafel en toilet.

Een enkele deur bij de slaaphoek leidt naar het terras aan de zijkant van de woning. Aan de achterzijde is een deur naar een ruimte met cv-ketel en aansluitingen voor de wasmachine. Achter een tweede deur vind je een kleine bergruimte, terwijl je onder het afdakje je fiets droog kunt stallen.

• op zeer rustig, groen en karaktervol park
• licht, open en perfect onderhouden huisje
• eigen grond (in de vorm van een appartementsrecht)
• huisdieren zijn toegestaan